black and white.

Godmorgon! nu är jag strax färdig och tänkte snart börja vandra ner mot bussen. eller oj nej klockan va bara kvart övver 8.. börjar tio över tio jag. men då kan jag tat lite lugnt.
Idaag så har vi Esemble med körsång första timmen! längtar , hoppas de är kul! sen har jag gehörs och musiklära, vet knappt va är menmen. Men iallafall så idag är jag helt svart och vit. ulf. idag efter skolan ska jag åka med pappa och anna till birsta för att handla saker till mitt rum och till övriga saker i huset.
meeeeeeen alltså de är ju kanske lite små tråkigt att sitta och läsa om skolan varje dag, men de är ju typ de jag gör på dagarna nu.. men såhär ser jag ut idag iallafall, om jag inte hinner byta om innan jag går. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0