btl

Hallådär i lingonskogen! igårkväll åkte jag ju och bowlade med massa härliga människor. och vem tror ni vann?
wohoo! här sittter hon!!!! jajemen så blev de. sen efter bowlingen åkte jag Alice och Julia hem till alice och käkade lite, sen kom Calle och Eddie, sen Carl också! Sen for vi ner till stranden för lite mys eftersom det var ljusnatt? heter det så? haha ne men va de nu var. lite små cooozzyy sådär. sen åkte jag Eddie och Calle iväg med mofeesbilen och kikade i spikarna lite, sen vidare till Bilträffen där det var helt värdelöst.. åkte hem efter ett tag, eller a till ön iallfall, träffade lite folk och hade allmänt trevligt.

kommer sakna sönder eddie iallfall.. men sånt är livet.  ja nu har jag iallafall precis käkat, funderade på att gå ut och träffa lite folk, men tror jag blir inne för att se Hur Många Lingon Finns Det I Svergie, hört att den ska va svinhärlig så måste ju se den. ja men vi höres väl då, puss.



hhehe väldigt ganska jättegammal bild. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0