ketchup

Hej.. alla fina människooooor. nu har jag precis kommit hem. På skolan idag hade vi ju Estetiskt kommunikation, de va inte okej! eller de kommer bli om några veckor när vi har dans och liknande men vi nu har vi nått så oerhört tråkigt så nästan hela klassen höll på att somna.. men jag börja gilla klassen mer och mer faktsikt, de blir väl riktigt bra snart hoppas jag! efter skolan gick jag ner på stan och träffade my och alicia, sen kom emelie. så vi gick och åt på donken, va vråål hungrig! sen kom rochella och issa. tog bussen strax därefter hem. och nu sitter jag här och lyssnar på musik. pappa ska skjutsa in mig på birsta en snabbis så jag får lämna tillbaka en tröja jag köpt. sen får vi se vad jag hittar på.jättegulligulliga jag just nu. puss.


Kommentarer
Postat av: Mattias Å

Du kommer att lära känna alla mer och mer hela tiden, det gör vi fortfarande i tvåan, men allting blir bara roligare och roligare och förhoppningsvis kommer ni prata alla med alla. Det gör vi i våran klass i alla fall och väldigt mycket med andra klassen också :)

Så jag lovar att dina 3 år framöver kommer att bli kung och väldigt roliga även om det finns en del tråkiga saker som saker i EOS som jag antar är estetisk kommunikation för er nu och andra saker ^^

2011-08-24 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0