vi går sakta genom stan

sorry för knappt nån uppdatering igår men jag fick jätte bråttom ut för skulle med Oscar till Pizzan.
Blev inget jonna för hon hade så ont huvudet stackarn. Så träffade lite folk ute när jag och oscar gick ut, sen gick vi till pizzan och efter de till Eric med massa, sen ut igen och då träffade vi Erik och hans vän och sen kom My och Rochii. Men jag orkade inte göra nått va så fruktansvärt trött så gick till statoil och köpte godis sen gick jag hem. kollade på lite film med anna och pappa men sen gick jag och la mig typ halv 12 med huvudvärk.

Meeeen ikväll hoppas jag på en lyckad kväll, ska nämligen åka och bowla med ca 12 små människor sen vidare nån stans. för Eddie min lilla korv ska flytta till Åre.. så måste hitta på nå trevligt innan han åker.!
Just nu sitter jag och äter godis och kollar på massa gamla klipp från Youtube ;) hehe.. men vi höres senare puss.


haha oscar puss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0