navelpiercing!


Vaknade imorse med kurrelikurr i magen. sprang upp och åt ögonaböj!
Skulle ha gått till jonna för att träna på dansen till min låt på vårshowen, men känner mig inte så bra, tror jag har feber och nu har jag gått och blivit allergisk? typiskt.. så har väldigt svårt att andas ibland, hualigen. Men inte ska man  deppa över lite spilld mjölk inte.
Om någon timme forar jag och mammi och beställer tid för navelpiercing. äntligen!

Fanns väl inte så mycket mer att säga, har inga bilder att bjuda på och denna blogg är nu urtråkig ;) men det fixar jag snart ska ni se!
 kameran som jag kommer använda ( systers ) är hos pappi så hämtar den senare så ni får bilder!
puss


Ebbis börjar blogga ?

Haha, undra hur många olika bloggar jag försökt haft nu?
7 stycken kanske? men ingen har jag klarat, men nu så ska jag börja på riktigt :)
Jo tack Ally för headern och linn för designen.
http://allynordlund.bloggplatsen.se/
http://linnhelldens.blogg.se/

Ja mer än så blir det inte för tillfället, slänger in en bild lite hipp som happ så där bara. Puss <3


RSS 2.0