byttt!!!

Nu är det så att jag bytt till devote.se. Så från och med NU  börjar jag blogga där!
www.ebbavictorianaslund.devote.se  FORTSÄTT LÄS!! :D


håll mitt hjärta

haha jag orkar inte med mig själv.. jag hatar söndagar. gör ingenting förutom att typ plugga? sen sitter jag typ bara och degar.. Ta dag i ditt liv Ebbaba!

kollar på olika hemsidor och klickar hem kläder lite här och var om nån är intresserad. huaaaa vad mycket snyggt det finns! vill ha alltihopa! men de går ju inte tyvärr. Men imorn ska jag gå till affären och köpa byxorna jag ville ha även fast dom är för korta! jag bryr mig inte ska ha dom. så ni vet. nu går jag så jag inte skämmer ut mig ännu mer. puss

gammal bild


jag dansar men känner ingenting alls

gud jag kan inte sova, mår som en surstrumpa. fy.
Åkte iallafall in till avik med Josephine, började väl lite segt, men sen slutade himla trevligt måste jag säga!
har både videos och kort sen igår. riktigt värdelös kvalité men.. kan lägga upp sen.

men nu måste jag försöka ta mig upp ur sängen och börja plugga. prov imorn. Yes känner jag då..
men vi höres.
puss


så det kan bli

rädd för någon jag en gång älskat


i think i wanna marry you

godmorgon, sitter och kikar på idol. ska om ett tag åka iväg och lämna in min telfon igen..
sen ikväll så blir det avik, robin fyller 18! Grattis. så blir där ikväll. har inte så mycket mer att säga.
jo! iallafall hade jag en mysig kväll igår med galenpannorna
. puss



rain over me

men hallå :*:*:FGVrkoåv  .  nu har jag nyss varit på stan och träffat alle. tog bussen hem med rochella till mig....... och nu sitter hon och spelar in en video på sig själv, " det här är min osexiga blick". jag älskar dig fislisa. Senare vandrar jag ner till Bårmans och umgås med tjejena! Ska försöka knäpppa lite kort.  men nu ska jag typ gå och roa mig med roch innan hon ska åka hem,. puss.


emelie och rochella.

ebba och jossan


i can feel yout heartbeats

jag känner lite såhär... att jag vet inte alls vad jag ska skriva nu, och det är ju som vanligt..
Gick på stan med jonna pontus och sabrina efter skolan,åt på subway osv. åkte hem och gjorde absolut ingenting. tog ett bad och tände ljus och myste lite bara.

Längtar verkligen tills imorn då jag ska vara med dom 4 absolut skönaste brudarna som jag känner! jag älskar dom :') åh va mys.  Nog om det nu ska jag gå och dö lite in min ensamhet. puspuss.

men mumms ebba



falling in love

måste få börja med att säga att jag ska börja använda kameran! snart.

Finns absolut inget speciellt att säga om gårdagen och dagen. Men jag var på stan och birsta idag och små handlade lite kläder. fick mitt studiebidrag igår, och nu är det slut! inte de minsta bra.
Men nu ska jag läsa lite sen lägga mig i sängen framför tv:n och sova!
Så här såg jag ut idag. han inte med att knäppa nå bilder, så dom här blev ju suddig och bra...puss


Blå skjorta, svarta jeans, svarta boooots.



The drugs do not work







Nyss sätt på idol, ska gå och bada nu sen kryper jag ner under täcket med bullfika.
Hahah jag älskar ídol..


Louise Hoffsten

Den här låten har jag i läxa tills imorn! måste sätta mig och sjunga igenom den nu!
fast nu ska jag fika sen ´åker jag på IKEA och handlar till hemmet! puss


Mumms






you raise me upp

Åh vad jag önskar man kunde veta hur människor tänkter. skulle vara så himla mycket lättare med allt.
Men iallafall så var det himla mysigt att åka iväg med mamma. när vi kom hem pluggade jag lite och nu har jag nyss ätit. Väntar på att idol ska börja.
Ska nog hoppa ner i badet snart och lyssna på massa härlig musik. puss

 
kik på hur jag klädde mig idag


vooooom

Hej allesammans. igår kväll var jag så himla irriterad. ne men jag hade ingenting att göra och orkade inte sitta hemma så gick ut på en promenad runt 10. då var det ju massa folk ute så umgicks med dom nån timme. sen gick jag hem. meeeeeen sen klockan 12 så gick jag upp till Tobias, där han Calle Linn Petter Jakob Adam Joar var. fast joar gick när jag kom. Senare kom även Ewa och Sonja. Ur mysig kväll.  Så jag fick göra något till slut.

Men nu ska jag och mamma åka och fika på Södra berget troja det var. puss.


haha jag fick ingen annan bild sen igår!.. söt..


VAD VET JAG

Jag vill inge mer.Jag vill inte allt ska förändras.Kan inte allt vara som förut.Alla förändras och går vidare.Kvar sitter jag.Vad gör jag?.Vem är jag?.Be strong, var ordet.Det går inte.Jag hatar det.Ingenting funkar.Hur ska man kunna leva när man inte vet var ordet betyder?.Hur ska man kunna skratta när man inte vet hur?.Jag vet inte. Jag vet ingenting längre.Det blir svårare.Svårare för varje dag som går.Vad gör man?.Varför vet jag inte?.Är det någon som vet?.Vet gör ni nog...Jag älskar dig.Jag tappar dig.Du går vidare.Inte jag.
En efter en försvinner ni.Bort.Vet inte vart...Jag visste livet var tufft.Hur tufft hade jag inte en aning om.Hur klarar ni det?.Jag förstår inte.Hur orkar ni vara så starka.Eller är det bara jag som är alldeles för klen och girig..
Vad vet jag. En vanlig tjej som jag.


take me for what i am

Godmorgon! gårdagskvällen gick jag ju ut med nästan hela klassen min och käkade på Biteline, det var trevligt!
Efter det så drog Jag , Josefin Sara Trolle och Jesper hem till Jesper. Satt där och myste lite.
Hadde ont i huvudet heeeeeelaaaa kvällen, dö. Försvann ju självklart när mammi hämtade mig.
Nog om det, ikväll ska jag nog umgås med Trolle och Jesper, får se om Jonna hänger med.

Blev inga bilder sen igår, glömde kameran!! fy. Men jag hade nån blus grej och gjorde nån locklock i håret!
Men nu kurramagen som en grisslybjörn! puss



bild från skolan, isac lukas olle och trolle


svar till sara

Sara om nu kör vi:

Du har så fint hår! Hur har du gjort för att få det vågigt som på den här bilden? :)


svar : men gud tack så mycket! själv gillar jag  det inte det minsta.

Använder mig utav en locktång som kommer från Melissa.
En sådan man typ "snurrar upp" håret på.
Älskar hur lockarna blir, brukar oftast göra så dom blir som"korkar", men kan ju även hålla en kortare stund så får man sådana lockar!


Let the best girl win

Hej.. Skolan rullade på som vanligt idag. Fixade så att hela klassen ca 40 stycken ska ha biteline mys på fredag :') aw. mys. Nu lär jag väl sätta mig och plugga sen bada sen ska jag se på antingen Idol, True Talent eller Bonde söker fru.. hehe hur gör man när alla tre börjar samtidigt samma dagar?

Måste bara få skriva att tack till alla underbara vänner jag har. tack hela min klass, ur lycklig på skolan när ni är runtomkring. sen Henrik, Calle och Carl. om ni läser de här så vill jag bara säga att jag älskar er så himla starkt. helt underbara. puss.

Såhär såg jag ut idag.


+red lips


.

Ta inte hennes hand om du ändå hade tänkt att släppa den.
Ta inte det första steget om du ändå hade tänkt backa senare.
Säg inte ett ord för mycket om du ändå hade tänk att ångra dig.
Titta inte på henne om du ändå hade tänkt att titta likadant på andra tjejer.
Säg inte att du älskar henne om du ändå hade tänkt att lämna henne.
Få henne inte att falla om du inte tänkt ta emot henne!


känner lite såhär..

Finns det nån fin liten själ där ute som skulle vilja fixa till bloggen min? så han blir lite fin.
får gärna skriva om ni skulle ha lust att hjälpa mig



kusin och jag


idol 2011

Nu har jag bytt om till goskläder och känner doften av doftljus. Ska gå och fixa en smoothie nu sedan parkerar jag rumpan i soffan framför tvn och kikar på idol. puss.


You don't care how it hurts

When you lose the one you wanted
'Cause he's taking you for granted
And everything you had got destroyed


nu kör vi

Nu kör jag igång igen för nu bor jag hos mammi min. så nu kan jag inte komma med ursäkter att inte blogga.

Ja dagen idag har väl inte varit nå speciell. hade Historieprov som jag tror gick hyffstat. hoppas jag.
Gick till min gamla skola efter skolan.. klarar inte att hålla mig borta. minnen är allt jag kan säga.

Men nu har jag nyss käkat iallafall, tänkte lägga mig och läsa lite från klassboken vi läser också. sen blir det väl bara mys med mamma ikväll.
Imorn har jag sånglektion halv 9. mupp.  men det blir kul. så här såg jag ut idag. puss.




suddas ut

heheheheh hej..... Jag har fortfarande inge internet!! åh.... åkte till mamma en stund nu bara för att få ha datorn ett tag..

Vet inte sist jag bloggade nu, men igår var jag iallafall med min underbara och vackra vän Emma. tjejen gör mig lycklig kan jag ju säga!  åkte till stan för att lyssna på mina kära klasskamrater som skulle spela! inte min musiksmak riktigt, men ojoj vad bra dom var!
blir alltid en massa bus när vi är i farten, men sen åkte vi typ hem och köpte godis och såg på film och gulla lite. sen på natten åkte jag hem.  :'

Idag förstår ni ska jag va i stan med mina kära vänner josephine och jonna. kan inte annat än bli super.
men nuu ska jag gå och ta en skål med blåbär och mjölk :') har hur mycket blåbär som helst hemma! gotta.
men har det underbart mina kära, puss.


yes i would die for you baby

hej.. måste bara säga att usch vad jag älskar musik, vad skulle världen vara utan musik.lyssnar på de hela tiden- när man är ledsen, sur , glad. hela tiden, iallafall jag gör det. Det kan väcka känslor, speciella låtar som betyder nått för en, som kopplas till just den personen eller just den resan. vad som helst. love it.
Men iallafall, nu har jag precis käkat och sånt och ska börja klä på mig och sånt nu, sen kommer nog bror och flickan hans på go fika. sen ikväll går jag och jonna till pizzan.

Igår kväll blev det att åka ut till avik igen till små pojkarna. tror jag aldrig skrattat så mycket i mitt liv, inte på bra nog länge iallafall. hua. men vi höres. puss.


you know i do anything for you

jag lever.. internet slutade fungera hos far min. men nu är jag hos mamma bara för tillfället, ska till pappa senare. men ja men igår åkte jag iallafall till avik för att umgås med Calle och Carl. världens bästa. underbart skön kväll med enormt mycket skratt! åkte hem runt 2 tror ja?.  och nu sitter jag och lyssnar på urskön musik och ska snart klä på mig och sånt, sen så blir det äventyr med mina vänner. puss.



skolavslutning i 8an, emma och jag.


RSS 2.0