i was born this way


dålig bild kvalitet men man hör rätt bra.


Jag lever! berättar om resan och allt med bilder och liknande senare. puss.


i´ll try



Gick inte att lägga in bilder så jag bjuder på en låt som väcker många söta små minnen.

Men nu förstår ni jag fora snart till turkiet! ska bli så himla sköönt, men jag kommer sakna mina vänner mer än allt annat just nu känner ja.
Blir borta endast en vecka, måste ju komma hem innan skolavslutningen förstår ni. sista dagen med mina älskade klasskamrater, många tårar det kommer att bli den dagen kan jag lova.
Men nu denna vecka jag har framför mig ska jag endast njuta och ha det underbart med min kära fader och lillan lillasyster.
Så kommer komma en hel del bilder när jag kommer hem!
Ni får ha de toppen här hemma. puss och kram.


RSS 2.0