hej jag heter bror.

hola amigos! första skoldagen idag, hualigen gick väl sådär. haha. alla satt helt tysta.. (40 elever).
inte alls kul att dom ska få den uppfattningen av mig, jag som inte är det minsta blyg! men de var ju som sagt  bara första dagen. imorn åker vi till norraberget för 5-kamp och korvgrillning. estetik media ska också med, som tur är.så jag har några vänner.. eftersom jonna kajsa och ally går där! känns skönt.
Men efter skolan gick jag jonna henke och ceiner och åt på Kebab City. sen tog vi bussen hem ,jag och jonnis gick och köpta gotta på ICA sen upp till mig , typ sov båda två i soffan.. men nu har min lilla tös åkt hem och jag sitter här helt ensam och funderar på om jag ska gå och lägga mig snart. skulle vara helt underbart skönt! haha här iallafall hur jag såg ut idag, bra kvalitet! kameran har inge batteri.. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0