norraberget

så där ja. nu har jag precis kommit hem från en dag på norraberget.
självklart så klarar jag och jonna inte ens av att hitta dit, tog bussen till sjukhuset och skulle gå därifrån men gick åt heeelt fel håll så vi frågade nån och fick en karta och hon sa att de var en riktigt lång bit att gå.. så vi kom försent..
vandrade omkring i en timme.
sen när vi skulle gå hem så skulle kajsa visa och den "riktiga" vägen, men hon och ally gick så förbannat snabbt så vi hängde inte med så vi vart helt förvirrade som vanligt. varmt var det också!!!!!!  så vi råkade gå hela vägen från norraberget ner till navet, kill me va ful vi är.

men i det stora hela var det faktiskt en helt okej dag. har rätt så härliga klasskamrater ändå. vi vann 5-kampen! woho!
men ne nu ska jag typ sova ett tag sen följer jag med pappa och anna på birsta för lite shopping.
Juste kan lägga upp en video på mig och jonna under vår "lilla vandring" senare om jag får den av jonna. puss


jag saknar oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0