Omduvarvakenskullejaggedigalltdedärjagaldriggerdig

Godmorgon,  har alla sovit gott? det har jag iallafall för en gångs skull.
Igår gick jag ut och satt bara ett tag för mig själv, sen kom Ludde och hämtade mig så vi forde upp på macken och köpte gotta och grejjer, väntade på statoil ett tag för att sedan åka upp till Oscar.
Skräckfilm stod på schemat, hualigen grabbarna var ju inte ett dugg rädd, hållde på att somna dom medans jag satt med täcket framför ögonen och skrek varanan minut.. haha. men vi såg iallfall två filmer,ena kom jag inte ihåg vad det var men ena hette Insidious. helt okej bra film!
kan ju lova att jag var livrädd när jag sedan skulle gå hem iallafal...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0