thats life

Hej! just nu tänker jag inte alls på att uppdatera eftersom jag inte har nånting att komma med. men jag tänkte börja på allvar nu när skolan börjar! känns som att jag kan börja på en "nystart" då. börja lägga ut "dagens klädsel" varje dag och liknande.

Men iallafall så sov jag hos Jonna i förrgår med henne Pontus och Simon. och nån dag var jag på selånger också, helt okej trevligt! och igår var jag och jonna och åt på pizzan sen kom henke och vi gick vidare upp till ICA för att träffa My PB och Tedde.  Sen fixade jag skjuss till avik där de var party! härligt att träffa massa goa människor. kvällen blev väl inte riktigt som planerat men. tårar blev de.
Skulle aldrig i hela mitt liv klara mig utan min bästa vän Henrik, jag älskar dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0