utan dina andetag

Haha.. jag avlider vad trött jag är nu.. nyss kommit hem från Eric.
Gick och mötte han, Hanne och Emil förut idag och började vandra upp till Eric. kom maassa folk dit sen.
Sen typ klockan 12? åkte kom Oscar och hörde om nån skulle hänga på till donken. aldrig man tackar nej till de, så jag Ludde och Eric hängde med han och Henke kkkkkk, och dom andra satt kvar och kikade på Harry potter.gulligt.
alla åkte hem typ ett, förutom jag eriic och ludde, suttit och pratat och planerat massa busiga saker med söt pojkarna :')
och nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorn, för imorn kväll har jag "träff" med ny klassen min! spännande att se vilja man ska spendera dom kommande tre åren med! puss och godnatt.





Öland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0