en helt ny värld

Godmorgon! Vaknade klockan 11 av att pappa kom in springade och sa att de var soligt ute, men när jag kom ut så var den helt och hållet borta! usch och fy vart är sommaren?
Ligger iallafall och lyssna på disney låtar, älskar disney! ska nog åka till min söta lilla farmor ett tag idag, sen ikväll så finns det lite saker att välja på att göra, får se vart jag beger mig!

-När han var ett vårdsvinsbaaarn
-När jag var ett vårdsvinsbaaaaaaaaaaaaaaarn
-hans mage var krånglig det var inte så lätt, det blev tomt på savannen när han blivit mätt
-jag var känslig och vek trots mitt tjocka skiiin
puss.

bild från igårkväll


Kommentarer
Postat av: Theres

Jag älskar också Disney, så jäkla köng! ;)

2011-07-24 @ 09:43:18
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Henrik

Snygg blogg!



Vill du följa en killes blogg, med djupa tankar och passionerat skrivet om sin psykiskt sjuka flickvän? Värd läsning för dom intresserade..

2011-07-24 @ 10:53:58
URL: http://agonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0