hon får inte bli prinsessa




hej alla fina människor. skrev ju inget i förrgår för internet sluta fungera på datorn så nu använder jag systers, men ska bara berätta att jag och min kära fader var då på kvällen och käka på någon restaurant och myste där! sen på kvällen var jag med rasmus jonna oscar och co. seeeen igår så åkte jag på birsta och små handlade lite kläder med pappa, tog en fika och pratade lite. sen umgicks jag bara med han och syster på kvällen till en film. OCH idag fyller jag år! :) hua, 16, de är ju inte så mycket.. 17 då börjar man liksom bli lite stor, sen 18 då är man typ vuxen! snart är jag där :)
men idag så måste jag en sväng på birsta för att köpa nödvändigheter!
vi ses, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0