Kladdis..


Himla söt bild på mig och min gullis :') lite suddig och så haha..

Okej de är såhär att jag har faktiskt velat blogga men jag har ju inte haft några bilder att lägga in, då är det ju inte ens roligt.
äh jag kör ändå, ska be anna knäppa lite kort med mig imorn!
Men men, sitter just nu med min lilla lilla syster och kollar på hannah montana (a) älskar de.
Och nu kom pappi in med supergoda jordgbbar glass och kladdkaka,, åhh har inte äte nå gosaker på flera månader, så nu är det faktiskt på tiden med lite kladdis.
Hihi nu ska vi he på en film och mysa.
puss


Kommentarer
Postat av: sverige

fin du är<3

2011-05-05 @ 01:06:58
Postat av: LillaLillaSyster!

Pfft..!Flera månader, överdriv nt nuh!:)

2011-05-07 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0